Фото без опису

Любецька  селищна  рада  оголошує конкурс на  заміщення  вакантної  посади спеціаліста відділу освіти, молоді та спорту

      Вимоги до кандидатів: освіта відповідного професійного спрямування, за освітньо-кваліфікаційним рівнем бакалавра, спеціаліста, магістра, стаж роботи за фахом не менше трьох років.  

Необхідні документи для участі у конкурсі:

  • заява про участь у конкурсі;
  • заповнена  особова  картка  (форма П-2ДС);
  • дві фотокартки розміром  4 х 6  см;
  • копія документа про освіту з додатком;
  • копія паспорта;
  • копія трудової книжки;
  • копія військового квитка ( у разі наявності );
  • електронна декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за минулий рік,  за встановленою формою,  що визначається Національним агентством з питань запобігання корупції ( далі НАЗК ) шляхом її заповнення на офіційному сайті НАЗК  та  роздрукована  з офіційного сайту у паперовому вигляді.

         Документи на конкурс приймаються протягом 30 календарних днів з дня публікації оголошення про проведення конкурсу за адресою: смт Любеч, вул. Красна площа, 3.

         Щодо часу та місця проведення конкурсу, основних функціональних обов’язків, умов оплати праці, переліку питань для перевірки знань законодавства з урахуванням специфіки функціональних обов’язків, тощо, інформація надається за телефонами:  4-31-51, 4-32-73.

           Учасники конкурсного відбору мають дати згоду на збір та обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних», а переможець конкурсного відбору, який претендуватиме на зайняття посади посадової особи місцевого самоврядування, у встановленому порядку підлягатиме перевірці відповідно до Закону України «Про очищення влади»