Любецька селищна рада  оголошує конкурс на заміщення вакантних посад посадових осіб місцевого  самоврядування:

 

  • начальника відділу соціального захисту населення;
  • спеціаліста  відділу соціального захисту населення.

Вимоги до кандидатів: освіта відповідного професійного спрямуванняза освітньо-кваліфікаційним рівнем бакалавра, спеціаліста, магістра, стаж роботи за фахом не менше трьох років, досвід роботи в управлінських структурах не менше року. Досвід роботи в органах місцевого самоврядування бажаний.

Необхідні документи для участі у конкурсі:

  • заява про участь у конкурсі;
  • заповнена  особова  картка  (форма П-2ДС);
  • дві фотокартки розміром  4 х 6  см;
  • копія документа про освіту з додатком;
  • копія паспорта;
  • копія трудової книжки;
  • копія військового квитка ( у разі наявності );
  • електронна декларація особи уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за минулий рік за встановленою формою,  що визначається Національним агентством з питань запобігання корупції   (далі НАЗК ) шляхом її заповнення на офіційному сайті НАЗК  та  роздрукована  з офіційного сайту у паперовому вигляді.

Документи на конкурс приймаються протягом 30 календарних днів з дня публікації оголошення про проведення конкурсу за адресою: смт Любеч, вул. Красна площа, 3.

Щодо часу та місця проведення конкурсу, основних функціональних обов’язків, умов оплати праці, переліку питань для перевірки знань законодавства з урахуванням специфіки функціональних обов’язків, тощо інформація надається за телефонами: тел. (04641) 4-31-51, (04641) 4-32-73.

           Учасники конкурсного відбору мають дати згоду на збір та обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних», а переможець конкурсного відбору, який претендуватиме на зайняття посади посадової особи місцевого самоврядування, у встановленому порядку підлягатиме перевірці відповідно до Закону України «Про очищення влади».