Скликання: Восьме скликання
Сесія / комісія: Двадцять третя сесія
Тип документу: Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
Дата: 18.05.2023
Автор: Теремецький М.В.
Номер документу: Без номеру
Назва документу: Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру    бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

(відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

  1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: Любецька селищна рада; Чернігівська область, Чернігівський район, смт. Любеч, вул. Добринінська, 60, 15041; код за ЄДРПОУ – 04412478; категорія замовника – орган місцевого самоврядування.
  2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): 90610000-6 - Послуги з прибирання та підмітання вулиць (Послуги з благоустрою в смт. Любеч Чернігівський район Чернігівська область)
  3. Ідентифікатор закупівлі:  UA-P-2023-05-18-000988-a
  4. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:

Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та відповідають базовим технічним вимогам до таких послуг Законами України «Про місцеве самоврядування в Україні» та «Про благоустрій населених пунктів», Нормами часу на роботи з прибирання  об´єктів благоустрою населених пунктів, затверджених  Наказом Міністерства з питань  житлово-комунального господарства України  від 16.03.2010 р. №72.

Пунктом 10 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 передбачено, що Замовники, у тому числі централізовані закупівельні організації, здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 мли гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими особливостями.

  1. Очікувана вартість предмета закупівлі: 200 000,00 з ПДВ.
  2. Обґрунтування розміру бюджетного призначення: розмір бюджетного призначення, визначений відповідно до рішень сесії селищної ради від 21 грудня 2022 року «Про cелищний бюджет Любецької  територіальної громади на 2023 рік» , та від 21 грудня 2022 року «Про затвердження Програми благоустрою населених пунктів Любецької селищної ради на 2023 рік», та становить 200 000,00 з ПДВ.

 

  1. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:

Розрахунок очікуваної вартості здійснювався на підставі закупівельних цін попередніх періодів, а саме: був проведений аналіз закупівель алогічних послуг за минулі роки.