Результати опитування громадян щодо якості послуг
Шановні жителі громади!
У рамках реалізації компоненту «SDIP» програми USAID «Децентралізація приносить кращі результати та ефективність» (DOBRE) Любецькою ТГ було організовано та проведено опитування громадян щодо якості послуг з метою визначення пріоритетної послуги. Опитування проводилося з 26 квітня по 14 травня 2021 року за допомогою електронної системи опитувань DOBRE.Pytannya.
Основні етапи дослідження включали формування вибірки адрес, налаштування та підключення до системи DOBRE.Pytannya, відбір і підготовку інтерв'юерів, інформування жителів про проведення опитування, проведення інтерв'ю з респондентами, контроль роботи інтерв'юерів, аналіз зібраних даних та підготовку звіту опитування, оприлюднення результатів.
Генеральна сукупність складається із жителів 34 населених пунктів Любецької ТГ. Розмір генеральної сукупності - 4487 осіб. Розмір вибірки - 400 осіб. Теоретична похибка вибірки при рівні достовірності 0.95 складає 5%.
Формування вибірки по старостинських округах здійснювалася з електронного списку адрес, які були надані старостами, за допомогою Excel, по смт.Любеч вибірка формувалася відповідно до рекомендацій «Формування вибірки на місцевості».
Представник для опитування обирався з жителів домогосподарства віком старше 15 років випадковим чином. Кількість респондентів для кожного населеного пункту розраховувалась пропорційно до кількості населення.
В результаті опитування визначено 6 послуг, які потребують покращення:
- Будівництво, ремонт та обслуговування доріг та тротуарів.
- Послуги первинної медицини.
- Поводження з твердими побутовими відходами.
- Централізоване постачання питної води.
- Прибирання вулиць та інших громадських місць.
- Внутрішнє транспортне сполучення.
Серед них комітетом обиратиметься пріоритетна послуга, яка буде розглянута та затверджена на сесії селищної ради.
При визначенні пріоритетів буде враховано не тільки громадську думку, але і технічні особливості вдосконалення послуг.