Любецька селищна рада  оголошує конкурс на заміщення вакантної посади   головного спеціаліста відділу комунальної власності, земельних відносин, містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства.

 

       Вимоги до кандидатів: вища освіта – спеціальність  «Архітектура та містобудування», «Будівництво та цивільна інженерія»  не нижче ступеня бакалавра;   без вимог до стажу роботи.

       У конкурсі можуть взяти участь громадяни України, які знають та вільно володіють державною мовою, мають навички роботи на комп’ютері на рівні досвідченого користувача.

 Необхідні документи для участі у конкурсі:

  • заява про участь у конкурсі;
  • заповнена особова картка (форма П-2ДС);
  • дві фотокартки розміром 4 х 6 см;
  • копія документа про освіту з додатком;
  • копія паспорта;
  • копія трудової книжки;
  • копія військового квитка ( у разі наявності );
  • електронна декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік,  за встановленою формою, що визначається Національним агентством з питань запобігання корупції (далі НАЗК) шляхом її заповнення на офіційному сайті НАЗК та роздрукована з офіційного сайту у паперовому вигляді.

 

        Документи на конкурс  приймаються  протягом 30 календарних днів з дня публікації оголошення про проведення  конкурсу за адресою:  смт Любеч, вул.Добринінська, 60.

        Щодо часу та місця проведення конкурсу, основних функціональних  обов’язків, умов оплати праці, переліку питань для перевірки знань законодавства  з урахуванням специфіки функціональних обов’язків, тощо інформація надається за телефоном: тел. 4-31-51.

        Учасники конкурсного відбору мають дати згоду на збір та обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних», а переможець конкурсного відбору, який претендуватиме на зайняття посади посадової особи місцевого самоврядування, у встановленому порядку підлягатиме перевірці відповідно до Закону України «Про очищення влади».