В Любецькій громаді з’явиться Бюджет участі
18 червня відбулося перше засідання робочої групи з розробки механізмів участі та залучення громадян до процесів управління в Любецькій територіальній громаді, в якій взяла участь координаторка напряму інструментів участі та залучення громадян проєкту “Голос громади в місцевому самоврядуванні в Чернігівській області” програми ДОБРЕ Тетяна Романова.
Члени робочої групи визначили інструменти участі, над якими будуть працювати. А саме: громадські слухання та бюджет участі. Планується розробити відповідні нормативні документи, які будуть регламентувати проведення громадських слухань та реалізацію Бюджету участі в громаді. Окрім цього, планується робота над удосконаленням Статуту громади. Були також напрацьовані подальші плани з використання кожного інструменту участі в громаді.
Вищезгадані інструменти участі необхідні для того, аби залучати більше громадян до процесів управління громадою, до спільного вирішення питань суспільного значення в громаді та встановлення конструктивного діалогу між громадянами.
Нагадаємо, у Любецькій селищній раді створена Робоча група з розробки механізмів участі та залучення громадян у здійсненні місцевого самоврядування. Ця Робоча група займається вдосконаленням вже існуючих інструментів участі та/або впровадженням нових.
Робоча група є відкритою і всі бажаючі можуть взяти участь в її роботі будь-якого вище зазначеного напрямку. Щоб бути в курсі всіх подій та заходів в межах цього проєкту, запрошуємо залишити свої контакти за посиланням: https://forms.gle/eYp6tZYzsyeSQQ8F9
Зустріч відбулась в рамках Програми «Децентралізація приносить кращі результати та ефективність» (DOBRE), що виконується міжнародною організацією Глобал Ком’юнітіз (Global Communities) та фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID). В Чернігівській області виконавцем проєкту «Голос громади в місцевому самоврядуванні» є громадська організація «Поліський фонд міжнародних та регіональних досліджень» в партнерстві з громадським об’єднанням «Спілка ініціатив Чернігівщини».