Як працюють соцслужби та Пенсійний фонд під час карантину у Ріпкинському районі?
Про це повідомили заступник начальника управління соціального захисту населення Ріпкинської райдержадміністрації Олексій Кульгейко та начальник Ріпкинського відділу обслуговування громадян (сервісного центра) Головного управління Пенсійного фонду України в Чернігівській області Анатолій Тужик.
В управлінні соціального захисту населення райдержадміністрації всі соціальні виплати, пільги та субсидії здійснюються у звичному порядку.
Соціальне обслуговування самотніх непрацездатних громадян не змінюється. Усі соцпрацівники проінструктовані стосовно того, як діяти у випадку, якщо в їх підопічного з’являються ознаки інфекційного захворювання.
З питань отримання соціальних послуг не варто звертатися до управління соціального захисту особисто, оскільки такий прийом громадян тимчасово призупинений.
Консультації можна отримати за телефонами гарячої лінії:
(04641) 2-15-80 — приймальня управління соціального захисту населення Ріпкинської райдержадміністрації;
(04641) 2-16-25 — з оформлення пільг;
(04641) 2-11-54 — з оформлення субсидій;
(04641) 2-16-25 — Ріпкинський районний територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг).
Документи, запити приймаються електронною поштою: rpadm-ucz@cg.gov.ua
Ріпкинський відділ обслуговування громадян (сервісний центр) Головного управління Пенсійного фонду в області працює у звичайному режимі.
Консультації за телефоном "гарячої лінії" Ріпкинського відділа обслуговування громадян (сервісного центра): (04641) 2-14-57.
Виїзний прийом громадян Ріпкинським відділом обслуговування громадян (сервісним центром) здійснюється:
в смт Добрянка — кожного 2-го вівторка щомісяця;
в смт Любеч — кожного 4-го четверга щомісяця.
Більшість послуг Пенсійного фонду можна отримати онлайн.
Головний спеціаліст з питань інформаційної діяльності
та комунікацій з громадськістю
районної державної адміністрації