Фото без опису   Любецька селищна рада  оголошує конкурс на заміщення вакантних  посад  посадових  осіб  місцевого  самоврядування:

  • НАЧАЛЬНИКА ВІДДІЛУ ФІНАНСОВО-БУХГАЛТЕРСЬКОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ- ГОЛОВНОГО БУХГАЛТЕРА;
  • ЗАСТУПНИКА НАЧАЛЬНИКА ВІДДІЛУ ФІНАНСОВО-БУХГАЛТЕРСЬКОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ – ЗАСТУПНИКА ГОЛОВНОГО БУХГАЛТЕРА – ГОЛОВНОГО СПЕЦІАЛІСТА;
  • ПРОВІДНОГО СПЕЦІАЛІСТА З ВЕДЕННЯ БУХГАЛТЕРСЬКОГО ОБЛІКУ;
  • СПЕЦІАЛІСТА 1 КАТЕГОРІЇ – БУХГАЛТЕРА;
  • ГОЛОВНОГО СПЕЦІАЛІСТА СЕКТОРУ КОМУНАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ, ЗЕМЕЛЬНИХ ВІДНОСИН ТА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА.

 

        Вимоги до кандидатів: освіта відповідного професійного спрямування  за освітньо-кваліфікаційним рівнем бакалавра, спеціаліста, магістра, стаж роботи за фахом не менше трьох років,  досвід роботи в управлінських структурах  не менше року. Досвід роботи в органах місцевого самоврядування бажаний.

        У конкурсі можуть взяти участь громадяни України, які знають та вільно володіють державною мовою, мають навички роботи на комп’ютері на рівні досвідченого користувача.

 Необхідні документи для участі у конкурсі:

  • заява про участь у конкурсі;
  • заповнена особова картка (форма П-2ДС);
  • дві фотокартки розміром 4 х 6 см;
  • копія документа про освіту з додатком;
  • копія паспорта;
  • копія трудової книжки;
  • копія військового квитка ( у разі наявності );
  • електронна декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік,  за встановленою формою, що визначається Національним агентством з питань запобігання корупції                                ( далі НАЗК ) шляхом її заповнення на офіційному сайті НАЗК та роздрукована з офіційного сайту у паперовому вигляді.

       Документи на конкурс  приймаються  протягом 30 календарних днів з дня публікації оголошення про проведення  конкурсу за адресою:  смт Любеч, вул.Добринінська, 60.

       Щодо часу та місця проведення конкурсу, основних функціональних  обов’язків, умов оплати праці, переліку питань для перевірки знань законодавства  з урахуванням специфіки функціональних обов’язків, тощо інформація надається за телефонами: тел. 4-31-51, 4-32-73.

       Учасники конкурсного відбору мають дати згоду на збір та обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних», а переможець конкурсного відбору, який претендуватиме на зайняття посади посадової особи місцевого самоврядування, у встановленому порядку підлягатиме перевірці відповідно до Закону України «Про очищення влади».