Конкурс на заміщення вакантної посади
Любецька селищна рада оголошує конкурс на заміщення вакантної посади спеціаліста відділу освіти, молоді та спорту
Вимоги до кандидатів: освіта відповідного професійного спрямування, за освітньо-кваліфікаційним рівнем бакалавра, спеціаліста, магістра, стаж роботи за фахом не менше трьох років.
Необхідні документи для участі у конкурсі:
- заява про участь у конкурсі;
- заповнена особова картка (форма П-2ДС);
- дві фотокартки розміром 4 х 6 см;
- копія документа про освіту з додатком;
- копія паспорта;
- копія трудової книжки;
- копія військового квитка ( у разі наявності );
- електронна декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за минулий рік, за встановленою формою, що визначається Національним агентством з питань запобігання корупції ( далі НАЗК ) шляхом її заповнення на офіційному сайті НАЗК та роздрукована з офіційного сайту у паперовому вигляді.
Документи на конкурс приймаються протягом 30 календарних днів з дня публікації оголошення про проведення конкурсу за адресою: смт Любеч, вул. Красна площа, 3.
Щодо часу та місця проведення конкурсу, основних функціональних обов’язків, умов оплати праці, переліку питань для перевірки знань законодавства з урахуванням специфіки функціональних обов’язків, тощо, інформація надається за телефонами: 4-31-51, 4-32-73.
Учасники конкурсного відбору мають дати згоду на збір та обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних», а переможець конкурсного відбору, який претендуватиме на зайняття посади посадової особи місцевого самоврядування, у встановленому порядку підлягатиме перевірці відповідно до Закону України «Про очищення влади»